wtorek, 12 lutego 2013

The Versatile Blogger

Każdy nominowany powinien:

-podziękować nominującemu na jego blogu
-ujawnić 7 faktów o sobie                                                    
-pokazać nagrodę  na swoim blogu
-nominować 10 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują
-po informować o tym fakcie autora nominowanego bloga.
 
 
 
 
Nominacje otrzymałyśmy od Nika x
 
Bardzo dziękujemy za nominacje <3
 
 
 
 
 
 
 
Fakty o Pauli :
1. Mam na imię Paula
2. Uwielbiam śpiewac
3. Jestem jedynaczką
4. Mam żółwia
albo niee
4. Moje ulubione danie to spaghetti
5. ulubiony kolor niebieski
6. Nie lubie matematyki
7. Kocham film "Gdyby jutra nie było"


Fakty o Viki :
1.Mam brata
2. Śpiew i taniec to moja pasja
3. Kocham lody czekoladowe
4. Nie lubie babki od biologi
5. Mam 14 lat
6. Zawsze chciałam mieć psa
7. Moje ulubione ciasto to sernik na zimno z galaretką i truskawkami <3

Nominuje :


   Kolejny rozdział pojawi się w przeciągu paru dni ;*







 

1 komentarz: